E-commerce
- Platformy e-commerce
- Sklepy internetowe
Proces zakupów przez internet wymaga szeregu oznaczeń. Dotychczas w branży e-commerce etykietowano przesyłki standardowymi etykietami z podkładem. Jednakże ilość odpadów (glaliner) rosła wraz z rozwojem branży e-commerce. Wybuch epidemii COVID spowodował w 2020 r. przeniesienie znacznej części sprzedaży na platformy internetowe. Większość sprzedaży przeniosła się na platformy internetowe. Grupa konsumentów robiąca do tej pory zakupy tradycyjnie była niejako zmuszona do przejścia na zakupy on-line. Dzięki temu odnotowano ok 25% wzrost sprzedaży e-commerce. Sklepy stacjonarne przeniosły się do internetu, a klienci otworzyli się na tę opcję. Nastąpił dynamiczny wzrost infrastukruty logistycznej.
Handel detaliczny
- Sieci handlowe, Supermarkety, Centra handlowe
- QSR – Restauracje szybkiej obsługi
- Służba zdrowia, apteki – etykietowanie
Linerless to innowacyjne rozwiązanie, które zyskuje coraz większą popularność w branży detalicznej. Dzięki swojej unikalnej konstrukcji, pozbawionej podkładu, oferują szereg korzyści dla sklepów i sieci handlowych w porównaniu do standardowej etykiety. Brak odpadu, zwiększenie wydajności drukowania poprzez rzadsze wymiany rolek, wysoka rozdzielczość zadruku oraz oszczędność w magazynowaniu i transporcie. Mają swoje zastosowanie w marketach, sklepach spożywczych (działy mięsne, piekarnie, sprzedaż gorących posiłków, ważenie owoców i warzyw), do etykietowania w aptekach, a przede wszystkim w restauracjach szybkiej obsługi, gdzie czas i wysoka jakość zadruku są najistotniejsze dla płynności obsługi.
Logistyka
- Magazyny
- Centra dystrybucyjne
- Firmy kurierskie
- Centra logistyczne
Co jest najważniejsze w logistyce? Czas. Dlatego najbardziej liczą się obszary, w których można go zaoszczędzić. Etykietowanie magazynów, etykiety wysyłkowe, kurierskie – wszędzie tam oszczędność czasu przyniesie korzyści. Używając Linerless nie generuje się odpadu, który należy sprzątnąć, wyrzucić, a potem zutylizować. Skraca się czas dzięki ominięciu uciążliwego procesu odrywania etykiety od linera – Linerless nakleja się od razu po wyciągnięciu z drukarki. Dzięki większej ilości etykiet na rolce, ich zmiana w trakcie pracy jest rzadsza, co zwiększa wydajność. Linerless sprawdzi się w etykietowaniu paczek, palet, do identyfikacji produktów, śledzenia przesyłek. Mogą zawierać kody kreskowe, numery seryjne czy informacje techniczne. Elastyczność w drukowaniu różnych długości etykiet na jednej rolce oraz łatwa integracja z systemami POS – nie trzeba określać długości etykiety można manipulować długością w set-upie, co pozwala na użycie jednej rolki do kilku rozwiązań.